fixat blogg första inlägget

jag vet inte riktigt hur jag ska börja men men, jag har fixat blogg nu och nu tror ni säkert för att på uppmärksamhet men det är för att se hur mitt liv förändras, och ja det är många som säger det men jag menar det! nu ska ja inte hoppa på alla men vissa säger ju saker som dom inte menar. Klockan är sju typ och jag har super tråkigt. Jag var hemma från skolan idag, jag har mått illa och gör det nu med, typ efter jag åt kvällsmat började jag må illa igen, så vi får hoppas att det blir bättre i morgon :) Började skolan i måndags och sen så var jag hemma på tisdagen eller jag försov mig till halv elva sen så gjorde jag mig i ordning mig och klockan blev halv ett så jag ringde till mamma och sa att ja stannade hemma ist. gick sen på onsdagen och igår dådå, torsdagen och var hemma idag. Jag tror detta inlägget blev lite förvirrande men jag visste inte riktigt vart jag skulle börja ;d Kommer nog köra mer med små korta inlägg och så kommer jag givetvis komma med bilder och kanske några videobloggar :) jaa... vad kan man mer säga, jag är 12 eller ja jag blir 13 jag fyller sent, 5 nov. Går i 7:an jaa eller jag har börjat 7:an nu då... många tror att jag e 16 eller ibland när man klipper sig och typ handlar kläder och sånt, som förra sommaren när jag skulle sluta 6:an så skulle jag köpa avslutningskläder så ville jag ha klänning på mig, så vi gick in på en sån affär med bal klänningar för det fanns klänningar för 400kr eller något sånt så vi gick in där, mamma och jag. Så följde en tjej som kanske var 22år eller något sånt med oss för att visa vart dom klänningarna fanns så frågade hon '' Ska du ha det till balklänning eller?'' Så började mamma och jag skratta hon trodde alltså att jag skulle ha det som på en studentbal! så sa hon ''nej, men gud. Hur gammal är du då?'' så sa jag '' jag är bara 12 jag blir 13 '' Hon blev helt chockad! det var lite kul :) men nu ska jag gå och kolla på tv eller nånting, Skriver i morgon eller lite senare i kväll hej då!!! & puss<3

Jag kan inte lägga in bilder från mobilen pga. att vi har installerat om datan, så jag tog en av min brors bilder. Som han har tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0