det hände lite saker där borta + väska & bilder!

godmorgon, Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag var inte så kontaktbar (HAHAHA)... hmm... Jo jag var ju hos min kusin cattis, dom har ju flyttat in i ett hus och så var vi ju på inflyttningsfest! Verkligen jätte kul var det :)... Min kusins,(cattis) kille skulle så gå förbi mig och så ist för att dra mig på ryggen så drog han mig på rumpan! Haha, det var lite roligt... hmm, Juste min andra kusin Mimmi, har en kille som heter micke han och jag dansade as mycket, plus att han blåste mig i örat och drog i mina bh:band hela tiden! Då blev jag irriterad ;P Sen så kollade jag på min kusins råtta, hon hade en råtta sen 1år tillbaka, Som jag INTE alls kände till :O! Så nu ska jag visa lite bilder sen i går! :D


Juste, nu ska ni få se hur min nya väska ser ut  och typ nåra svampar man har när man duschar, ni förstår... 



Bilder från igår! :D



musse, Cattis och mikas hund :)


HAHAHA, cattis råtta

Råttan igen! :D


HAHAHA, mika! cattis kille :D


Snyggingen, MIKA igen x) HAHHA!



Nej men kolla, en snusprilla... HAHAHHAHHA x)



mitt dricka,


Mimmi & cattis :D mimmi längst bort, och sen cattis närmast kameran :D


Ja, ett bord?  med lite saker...



Vill du ha korv?.. Jag är vegitarian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0