internet är stört, Miley cyrus konsert

Internet har inte funkat på flera dagar eller ja, 3-4 dagar... men endå jag stör mig på det! Inte ens i skolan funkade det :( så men det har väl inte hänt så mycket idag förutom att jag och elisabeth är sura på varann, inte så kul men sånt händer väl ibland antar jag... Hmm, Jo Johanna åker eller ja hon sitter väl i bilen nu och är påväg till hjortnes ( vet inte om det stavas så, men men ) ah iaf så hon sitter i bilen påväg till hennes sommarstuga med sin familj.... hmm jag ska ut och kolla om det är några roliga ute... Men först ska jag barnsla mig med '' miley cyrus konsert'' som går på disney channel... Förlåt men hon sjunger ju bra!!! haha :p hej då ha det bäst E>

;Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0