Josefin <3

Förlåt för min dåliga uppdatering , men som sakt har varit i skolan och sen så träffa ja ju Josefin från umeå i eskilstuna! Gud vad ont i bröstkorgen det gjorde av att se henne! Har saknat henne så mycket! Jag höll på att börja fälla tår när vi skulle säga hejdå! :/ aja! Har ju i alla fall fått träffa henne! Och det kändes :)... Hmm jo juste vi skulle parkera i ett parkeringshus så innan vi skulle köra in i parkeringshuset så skulle vi köra över ett övergånsställe, Så var det en bild framför oss sen så ser vi en tant med rullator ( jag och mamma såg ) ÅH jävlar va hon sprang över fort x) Hon bara log när hon sprang eller hon gick/sprang! Hahah fyfan va kul det var, det såg jätte roligt ut :) ... Så men jag har inte mycket mer att berätta! :) puss och hej, så lever du längre en mig ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0