Ny design! :) säg vad du tycker!

Jag är faktist jätte trött! Och jag har sovit typ 11 timmar... Så det tycker jag är konstigt, Fast okej jag är ju sjuk! har ingen feber iaf, fortfarande förkyld :(  och jag har seriöst ingenting att berätta... Eller jo! Jag ska köpa löshår :) Av en som bloggar hon heter hmm... Stina-lee.blogg.se  Där ser ni själva att hon säljer löshår! Så ja mamma har skickat ett mail till henne så får vi se när hon svarar, Ska bli kul! Jag har gnällt om det jätte länge och så nu hitta ja billigt! Det är ju clips förstås, Men ja tycker det verkar bra för man kan ju liksom ta bort det då när man inte vill ha det! :D Sitter och kollar på stinas typ videobloggar och blir sugen på att göra en videoblogg, Men jag vet ju inte hur man får in den eller liksom uppladdad på inlägget... Ja ni förstår hur jag menar, Alltså inte nån länk utan jaja... Jag är sån person som alltid ska förklara även om folk förstår så måste jag förklara ännu mer :P Jag funderar på att köpa lösnaglar också, jag har ju långa naglar men liksom jag har korta naglar på vissa fingrar, Ja och jag orkar inte hålla på att fila och så... Dessutom gör det ju ont att bryta av dom, Fast det är ju häftigare om man har riktiga naglar! :) Inte mycket mer att säga, Puss hej <3

;Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0