ny design

ny design, IGEN! haha ni måste bli galna på mig:P... Gick upp runt två eller något, sen så kollade på tv och så började ja prata och asså jag låter som en inbakad potatis! Haha... sen så käkade jag ''frukost'' det blev kyckling & sallad, ah det var super gott! fast kunde nästan inte svälja det :S Har så ont i halsen, jag sjöng ju igår som kanske inte var så bra... Håller på att tappa rösten helt! Jag ska färga håret idag, sen så åker jag, mamma&pappa till min kusin ( Cattis ) Dom har pricis skaffat hus, och det är verkligen jätte fint :D Så ja, vi ska dit men min bror ska inte med :( tråkigt... eller han kanske skulle följa med, men troligen inte! ...


;Linn






Josefin har kommit till eskilstuna nu!! :D Ska troligen träffa henne på måndag, Jätte glaaaaaaaad! hmm...  Jo,  eller så skulle vi ta det någon annan dag... Men ahh det var väl allt, Det kommer bilder sen i kväll/natt, På mina kusins och hennes killes hus tror jag, eller bara trevliga bilder! :D viii hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0