''Sålänge-design'' vad tycks?

det ska vara en bild på victoria beckham på headern :)

Haha, Jag har en ''sålänge-design'' Lite kul, men det lät ju bra ;) vet ej om den laddat upp... Men det är en bild på victoria beckahm, ska vara! den är bara en enkel tråkig design, hmm... Jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha det + att jag håller på att lära mig stillmall, jag kan det inte så bra... Nån som kan ge lite tips? fast asså det är ju inte svårt, men ja har inte fått in det i huvudet hur jag ska göra! Jag vet många som bara okej nu skriver jag 150 där så är det okej och bara sparar och inte ens kollar! och det blir perfekt! Det är otroligt :)




älskar er alla som läser <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0