Sitter här

sitter här och tänkte skriva lite :) Har varit i stan och köpt en ny väska, skit snygg är den! tänkte lägga upp bild på den sen eller snart får se:D ehm, vad har hänt idag?... Jo jag har varit med johanna nu på kvällen, vi spelade basket och så gick vi till ett ställe och pratade lite, och fulade oss... Sen bara plötsligt kommer det tre killar som vi inte vet vilka det är :p, så vi börjar springa för ja dansade, och dom såg de x) Alltså jag dansade oseriöst... Så vi började springa, OCH DOM SPRANG EFTER! skit läskigt, den i mitten var mörkhyad och dom två på sidorna va ljusa, JÄTTE stora muskler! alla tre, vi sprang så benen hoppa av ju! :S Haha! aja, sen så var ja ju med mamma tidigare på dagen, och vi shoppade en ny väska till mig som sakt =), jätte snygg, svart är den! Den kostade hm... 299kr :) så det var billigt och bra :D köpte den på väskaffären på tuna park :D Juste förlåt för att ja bombar med smile prylar hela tiden :S Jag vet inte, är det jobbigt att läsa när dom är där? skriv kommentar... <3
puss ha det bra <3

;Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0